Sunday 2 October 2016

PENGHARGAAN




Assalamualaikum w.b.t dan Salam sejahtera. Bersyukur kami ke hadrat Illahi kerana dengan izin kurnianya dapat juga kami sempurnakan tugasan bagi subjek Sains Teknologi dan Kujuruteraan Dalam Islam ini.
Justeru itu, kami juga telah memperolehi pelbagai maklumat dan pengetahuan dengan lebih terperinci lagi berkaitan tugasan ini iaitu “Peranan Alquran sebagai Sumber Utama Bidang Sains Teknologi dan Kujuruteraan dalam Islam.” 
Pada kesempatan ini, kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat sepanjang menjayakan tugasan ini. Terutamanya kepada pensyarah saya iaitu, Ustazah Noraini binti Nawawi kerana beliau telah banyak memberikan tunjuk ajar kepada kami sepanjang menjalankan tugasan ini. Tunjuk ajar beliau amat membantu kami dalam usaha menyempurnakan tugasan yang telah diamanahkan ini.
Oleh itu, kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakan-rakan seperjuangan dalam kumpulan kami, Nur Farah Kamilia Farizan dan Mariahtun Aishah bte Mohd Khalid dan Nur Syafiqa binti Abd Aziz kerana telah banyak menghulurkan bantuan dan kerjasama bagi merealisasikan usaha menyempurnakan tugasan berkumpulan ini dengan jayanya.
Ucapan ini juga ditujukan kepada semua pihak yang telah terlibat dalam menjayakan tugasan ini sama ada secara langsung atau tidak langsung. Segala bantuan yang telah anda hulurkan amatlah saya hargai kerana tanpa bantuan dan sokongan anda semua, tugasan ini tidak dapat dilaksanakan dengan sempurna.
Melalui kajian ini, kami dapat mengenalpasti dan belajar lebih mendalam lagi tentang peranan Al-Quran sebagai sumber utama sains teknologi dan kejuruteraan dalam Islam. Malah, secara tidak langsung ini akan dapat memberi pemahaman dan melatih diri kami dalam membuat satu kajian yang bersifat ilmiah.

No comments:

Post a Comment